A nagy áruházláncok az ünnepek előtt több modellnél is komoly árengedménnyel csábítják a vásárlókat. Megnéztük, milyen airfryereket és milyen árakon kínálnak most a hazai üzletek.
A vevők a változatos termékkínálatból válogathatnak, amelyet úgy állítottak össze, hogy a legtöbb vásárlói igényt kielégítsék legyen szó gyors bevásárlásról vagy az otthoni hűtőszekrény feltöltéséről.
A Tesco Global Zrt. és a Shell Hungary zRt. elindította közös üzletkoncepcióját, összesen 23 Shell-Tesco Minishop nyílt a Shell töltőállomásokon országszerte. Miközben a Shell munkatársai segítenek a tankolásban, az üzletek a hét minden napján élelmiszerek széles választékával várják a vásárlókat. A két márka a saját szegmenseiben megszerzett széleskörű helyi és nemzetközi tapasztalatait egyesíti a vásárlók maximális kényelme érdekében, a minőségre és a kiváló szolgáltatásra összpontosítva.
A vevők a változatos termékkínálatból válogathatnak, amelyet úgy állítottak össze, hogy a legtöbb vásárlói igényt kielégítsék legyen szó gyors bevásárlásról vagy az otthoni hűtőszekrény feltöltéséről. Miközben a töltőállomások képzett személyzete gondoskodik arról, hogy az ügyfél autóját rövid idő alatt megtankolja, addig a sofőr bevásárolhat, majd együtt fizethet a megvásárolt termékekért. Az új kiskereskedelmi koncepciót bevezető felújított töltőállomásokon a vásárlás kényelmes, az árukínálat könnyen áttekinthető.
Minden egyes állomáson több mint 1100 féle árucikk lesz kapható - a szupermarketekben általában megtalálható élelmiszerek mellett meleg ételekből álló választékot is kínálnak majd.
A Minishopok jelenleg főként a nagyobb városok töltőállomásain találhatók, így nemcsak az autóval érkezőket szolgálják ki, hanem a helyi közösség tagjait is, akik sétálva érkezhetnek és könnyen, egyszerűen intézhetik bevásárlásukat. A polcokon a vásárlók pékáruk, tejtermékek, hústermékek, friss zöldségek, gyümölcsök, fagyasztott termékek, száraz élelmiszerek, alkoholos és alkoholmentes italok változatos kínálatát találják, de sok helyen választhatnak finom falatot háziállatuknak is. Az üzletek az egészségtudatos vásárlók igényeit is kiszolgálják a bio-, glutén- és laktózmentes, valamint egyéb egészséges termékek széles választékával.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








