A közép-európai vásárlók preferálják a gyors házhoz szállítást, a csomagautomaták nálunk nagyom népszerűek.
A vevők a változatos termékkínálatból válogathatnak, amelyet úgy állítottak össze, hogy a legtöbb vásárlói igényt kielégítsék legyen szó gyors bevásárlásról vagy az otthoni hűtőszekrény feltöltéséről.
A Tesco Global Zrt. és a Shell Hungary zRt. elindította közös üzletkoncepcióját, összesen 23 Shell-Tesco Minishop nyílt a Shell töltőállomásokon országszerte. Miközben a Shell munkatársai segítenek a tankolásban, az üzletek a hét minden napján élelmiszerek széles választékával várják a vásárlókat. A két márka a saját szegmenseiben megszerzett széleskörű helyi és nemzetközi tapasztalatait egyesíti a vásárlók maximális kényelme érdekében, a minőségre és a kiváló szolgáltatásra összpontosítva.
A vevők a változatos termékkínálatból válogathatnak, amelyet úgy állítottak össze, hogy a legtöbb vásárlói igényt kielégítsék legyen szó gyors bevásárlásról vagy az otthoni hűtőszekrény feltöltéséről. Miközben a töltőállomások képzett személyzete gondoskodik arról, hogy az ügyfél autóját rövid idő alatt megtankolja, addig a sofőr bevásárolhat, majd együtt fizethet a megvásárolt termékekért. Az új kiskereskedelmi koncepciót bevezető felújított töltőállomásokon a vásárlás kényelmes, az árukínálat könnyen áttekinthető.
Minden egyes állomáson több mint 1100 féle árucikk lesz kapható - a szupermarketekben általában megtalálható élelmiszerek mellett meleg ételekből álló választékot is kínálnak majd.
A Minishopok jelenleg főként a nagyobb városok töltőállomásain találhatók, így nemcsak az autóval érkezőket szolgálják ki, hanem a helyi közösség tagjait is, akik sétálva érkezhetnek és könnyen, egyszerűen intézhetik bevásárlásukat. A polcokon a vásárlók pékáruk, tejtermékek, hústermékek, friss zöldségek, gyümölcsök, fagyasztott termékek, száraz élelmiszerek, alkoholos és alkoholmentes italok változatos kínálatát találják, de sok helyen választhatnak finom falatot háziállatuknak is. Az üzletek az egészségtudatos vásárlók igényeit is kiszolgálják a bio-, glutén- és laktózmentes, valamint egyéb egészséges termékek széles választékával.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Varga Mihály elárulta, mennyivel tartozik az államnak a főváros
- Jókorát drágult a bárány
- Új világ köszöntött be a hazai bankautomatáknál
- Ébredezik a turizmus is
- Szeged–Veszprém a BL-ben: Kárpáti Krisztián szerint csak a pillanatnyi forma fog dönteni
- Nagy István: nagyobb hangsúlyt kell fektetni a zöldenergia térnyerésére