Az adventi–ünnepi időszak megnövekedett utasforgalmára készülve a MÁV-csoport több vonalon és távolsági autóbuszjáraton is
Minden második ember vásárolt már internetes bónt, tízből kilenc kuponozó nő. A legvonzóbb kategóriák az utazás, a szórakozás, a wellness, a gasztronómia és a szépség.
Minden második ember vásárolt már internetes bónt, tízből kilenc kuponozó nő - derült ki a HOOP applikáció fejlesztéséért felelős Appspect Kft. friss kutatásából. A legvonzóbb kategóriák az utazás, a szórakozás, a wellness, a gasztronómia és a szépség. A felmérés szerint legalább 50 százalékos kedvezmény a legjobb csali. Aki még nem vásárolt kupont, jellemzően az online előrefizetéssel kapcsolatos félelmei miatt nem tette.
Minden második ember vásárolt már vouchert a HOOP kedvezményes ajánlatokat kínáló magyar mobilapplikáció friss felmérése szerint. "Bár a mi alkalmazásunkban elérhető ajánlatok nem tekinthetők klasszikus kuponnak, hiszen a vásárlóknak nem kell online előre fizetni. Mindenki napi 5 geotargetált kedvezményt kap, melyek közül szabadon eldönthetik egy jobbra-balra húzással, hogy melyik szimpatikus" - ismertette a részleteket Zádor Balázs, az Appspect Kft. HOOP applikációjának projektmenedzsere.
A kuponozók 40 százaléka szolgáltatást és terméket egyaránt vásárol ilyen formában, harmaduk viszont kimondottan a szolgáltatásokat részesíti előnyben. Ezek közül a legnépszerűbbek az utazás, a szórakozás és a wellness kategóriák, ezt követi szorosan a gasztronómia és a szépség. A két nem közül a nők érzékenyebbek az akciós ajánlatokra, tízből kilenc beváltó ugyanis nő a kutatás szerint.
Többen kuponoznánk online fizetési kötelezettség nélkül
Akik még nem vásároltak online kedvezményre jogosító utalványt, többnyire az előrefizetést és az online banki tranzakciót kifogásolták. "Erős a félelem a kártyaadatok kiadásával kapcsolatban - mondta Zádor Balázs. - Mi többek között erre az igényre kínálunk megoldást, hiszen nálunk az ajánlatot nem rajtunk keresztül, hanem majd a szolgáltatónál érvényesíti a felhasználó."
A felmérés szerint a másik visszatartó erő az, hogy a kedvezmény érvényesítéséhez a kupont magunkkal kell vinni kinyomtatva: tízből kilenc válaszadó szeretne élni a kedvezménnyel a fizikai kupon felmutatása nélkül.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az 50 százalék már mágikus erővel bír
A felmérés szerint a válaszadók harmada a kedvezmény mértékével csábítható vásárlásra. "Az árengedmények hatása olykor megdöbbentő: egy-egy akció láttán olyan terméket vagy szolgáltatást is megveszünk, amire korábban nem is gondoltunk volna" - árulta el Zádor Balázs. Minden ötödik kuponozó a 40-50 százalékos árcsökkentést pásztázza, ennél valamivel kevesebben a legalább 30-40 százalékos kedvezményeket vadásszák. Tízből ketten viszont konkrét szolgáltatást vagy szolgáltatót keresnek. A virtuális térben is megjelennek az impulzusvásárlók, akik cél nélkül böngészik az ajánlatokat, és ha valami megfogja őket, megveszik.
A tudatos, a spórolós és az élményvadász
A kutatás arra is rávilágított, hogy leginkább a tudatosság (37%) és a szűkebb anyagi lehetőségek (35%) vezetnek a kedvezményvadászathoz. A harmadik legnépesebb csoportot az élménygyűjtők alkotják a felmérés szerint.
Ennek ellenére tízből nyolc kuponozóval már megesett, hogy nem használta fel az előre kifizetett kedvezményes lehetőséget. Közülük 80 százalék maximum 5000 forintot bukott el, így összességében már legalább 6 milliárd forint veszteséget okozhattak a bennragadt voucherek a vásárlók számára. Aki nem váltotta be, jellemzően azért, mert lejárt a határideje, vagy közbejött valami, illetve megfeledkezett róla.
A kutatás hátteréről
Az adatok felvételére 2017. november 14. és 23. között került sor. Az online kutatásban országszerte 1 061 felhasználó vett részt. Bár a felmérés nem reprezentatív Magyarország lakosságára nézve, az eredmények alkalmasak a kuponokkal kapcsolatos vélekedések és gyakorlatok bemutatására.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







