Olcsóbb otthon tölteni az estéket, mint elmenni valahova vacsorázni vagy szórakozni, ha pedig már otthon marad egy pár, csak kell valami elfoglaltságot találni. Válság idején természetesen nem csak a szórakozásra fordított kiadásokon spórolnak az emberek, hanem a legtöbben gyereket sem szívesen vállalnak, amíg a sötét felhők el nem oszlanak. Utóbbi hozzáállás és a sok otthon töltött este egyenes következménye, hogy jelentősen megnőtt az óvszerek iránti kereslet Nagy-Britanniában, mely tendencia egyáltalán nem egyedülálló.
A Durex forgalma a szeptember végéig tartó 6 hónap során 10%-os növekedést mutat az előző év azonos időszakához képest, ennél azonban sokkal durvább számok is napvilágot láttak a közelmúltra vonatkozóan a szigetországban.
Akad olyan online kiskereskedő, melynek oldalán az ilyenkor megszokotthoz képest 60%-kal ugrottak meg az óvszerrendelések. A cég pénzügyi igazgatója szerint egyértelműen annak tudható be a tendencia, hogy sokat vannak otthon az emberek, a gyerekvállalást viszont most kevesen engedhetik meg maguknak.
Brit híradások szerint a szigetországban megfigyelhető fellendülés korántsem egyedülálló: Franciaországban, Oroszországban, Kelet-Európában és Kínában is igencsak megnőtt az óvszerforgalom.
A brit Asda statisztikáiból látszik, hogy a terhességi tesztek iránt is megnőtt a kereslet, ezek forgalma 20%-os emelkedést mutat az ilyenkor megszokotthoz képest. Az Asda szóvivője szinte "megdönthetetlen" bizonyításba kezdett, mivel is üthetik el az emberek a válság idején estéiket: a teamécsesek forgalma 50%-kal emelkedett, pezsgőből 20%-kal adnak el többet, a papucsok és fürdőköntösök 22%-os forgalomnövekedést produkáltak... Úgy tűnik van azért üzlet, melynek nagyon nem jön rosszul a válság.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Vitézy Dávid programadója: Gyurcsányozás és Budapest-ellenes minisztérium helyett a város legyen a középpontban!
- Az első 5 helyen különböző csapat pilótái végeztek - őrületesen kezdődött a kínai F1-hétvége
- Svájc államfőjét fogadta Orbán Viktor a Karmelitában
- 44 napos választás kezdődik Indiában
- Ukrajna belsejét bombázza Oroszország
- Nagy Márton: újabb üzemanyagárstop jöhet - itt vannak a friss adatok