Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Nyilvánosan bocsánatot kellett kérnie a Lidl-nek, miután óriási felháborodás tört ki, amiért a cég egyik svédországi üzletének alkalmazottai szándékosan tisztítószereket öntöttek a megmaradt élelmiszereket tartalmazó szemétbe, hogy ezzel vegyék el a hajléktalanok kedvét a hulladék folyamatos megdézsmálásától.
A híradások szerint a Stockholm külvárosában lévő üzlet alkalmazottainak egyszerűen elegük lett abból, hogy a hajléktalanok rendszeresen rájárnak a szemétre, ezért a kidobott ételeket tisztítószerekkel öntötték le. A mérgezésre a szeméttárolókhoz közeli táblán is felhívták a figyelmet, a kidobott élelmiszer azonban így is eltűnt.
A Lidl svédországi vezetője a következőképpen kommentálta a történteket: "Tudomásunkra jutott, hogy egyik üzletünknél egy rövid ideig folyékony tisztítószereket öntöttek a szemétbe, hogy ezzel vegyék elejét a hulladék rendszeres eltűnésének. Nagyon sajnáljuk a történteket, a ez a gyakorlat ugyanis sem nem ajánlott, sem nem engedélyezett a cégnél."
A Lidl-nek korántsem ez az első kínos konfliktusa Svédországban, korábban egy ombudsmani vélemény hívta fel a figyelmet arra, hogy a diszkontlánc egyik akciójában csak azok vehettek részt, akik alkoholos terméket vásároltak, holott az északi országban az alkohol-hirdetésekre szigorú szabályok vonatkoznak.
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.