Nyilvánosan bocsánatot kellett kérnie a Lidl-nek, miután óriási felháborodás tört ki, amiért a cég egyik svédországi üzletének alkalmazottai szándékosan tisztítószereket öntöttek a megmaradt élelmiszereket tartalmazó szemétbe, hogy ezzel vegyék el a hajléktalanok kedvét a hulladék folyamatos megdézsmálásától.
A híradások szerint a Stockholm külvárosában lévő üzlet alkalmazottainak egyszerűen elegük lett abból, hogy a hajléktalanok rendszeresen rájárnak a szemétre, ezért a kidobott ételeket tisztítószerekkel öntötték le. A mérgezésre a szeméttárolókhoz közeli táblán is felhívták a figyelmet, a kidobott élelmiszer azonban így is eltűnt.
A Lidl svédországi vezetője a következőképpen kommentálta a történteket: "Tudomásunkra jutott, hogy egyik üzletünknél egy rövid ideig folyékony tisztítószereket öntöttek a szemétbe, hogy ezzel vegyék elejét a hulladék rendszeres eltűnésének. Nagyon sajnáljuk a történteket, a ez a gyakorlat ugyanis sem nem ajánlott, sem nem engedélyezett a cégnél."
A Lidl-nek korántsem ez az első kínos konfliktusa Svédországban, korábban egy ombudsmani vélemény hívta fel a figyelmet arra, hogy a diszkontlánc egyik akciójában csak azok vehettek részt, akik alkoholos terméket vásároltak, holott az északi országban az alkohol-hirdetésekre szigorú szabályok vonatkoznak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


