3 °C Budapest

Méretes baklövés a Tescótól: köszöni szépen az Aldi!

Pénzcentrum
2008. november 18. 05:38

Legújabb reklámhadjáratával egyenesen konkurense üzleteibe terelte a vásárlókat a Tesco, legalábbis az egyik közvetlen versenytárs vezetője szerint az új kampánynál többet nem is kaphattak volna ellenfelüktől.

Amint arról korábban beszámoltunk, a világválság miatt egyre inkább teret nyernek a diszkontok, a hipermarket kategóriába tartozó Tesco azonban nem nézi tétlenül ezt a folyamatot, ezért egyre inkább közvetlen árversenybe bocsátkozik a keménydiszkont modellt követő konkurenseivel.

A markáns váltást egy olyan reklámkampánnyal kívánták tudatosítani az emberekben, melynek alapja a direkt árösszehasonlítás: egyes árukra vonatkoztatva bemutatták, hogy mennyibe kerülnek azok az Aldiban és a Tescóban.

Az Aldi egyik vezetője szerint nagy hiba volt ez a gyakori közvetlen összehasonlítás a kiragadott árucikkekre, a kampány eredményeképpen ugyanis sikerült az emberek fejében elültetni azt az asszociációt, hogy az árak szintjét az Aldihoz kell mérni, mivel rendszerint az a legolcsóbb. Ennek eredményét a német diszkontlánc egységei az Egyesült Királyságban és Írországban egyre jobban érzik és egyúttal köszönik a Tescónak a szívességet.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. december 14. vasárnap
Szilárda
50. hét
December 14.
Advent (3.)
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2025. december 13. 19:20