Legújabb reklámhadjáratával egyenesen konkurense üzleteibe terelte a vásárlókat a Tesco, legalábbis az egyik közvetlen versenytárs vezetője szerint az új kampánynál többet nem is kaphattak volna ellenfelüktől.
Amint arról korábban beszámoltunk, a világválság miatt egyre inkább teret nyernek a diszkontok, a hipermarket kategóriába tartozó Tesco azonban nem nézi tétlenül ezt a folyamatot, ezért egyre inkább közvetlen árversenybe bocsátkozik a keménydiszkont modellt követő konkurenseivel.
A markáns váltást egy olyan reklámkampánnyal kívánták tudatosítani az emberekben, melynek alapja a direkt árösszehasonlítás: egyes árukra vonatkoztatva bemutatták, hogy mennyibe kerülnek azok az Aldiban és a Tescóban.
Az Aldi egyik vezetője szerint nagy hiba volt ez a gyakori közvetlen összehasonlítás a kiragadott árucikkekre, a kampány eredményeképpen ugyanis sikerült az emberek fejében elültetni azt az asszociációt, hogy az árak szintjét az Aldihoz kell mérni, mivel rendszerint az a legolcsóbb. Ennek eredményét a német diszkontlánc egységei az Egyesült Királyságban és Írországban egyre jobban érzik és egyúttal köszönik a Tescónak a szívességet.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Fontos döntést kell meghozni a nyugdíjjal kapcsolatban
- Világrekorder viadal kezdődik a Balatonon
- Lehet számolgatni a Superchargereknél
- Figyelmeztetés: veszélyes járművek bukkannak fel a hazai utakon
- Kissé kettészakad az ország – ezt tartogatja az időjárás
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket