Az év elejére közel 700 ezren vásároltak a világhálón, ami negyven százalékkal több, mint egy évvel ezelőtt. A legtöbben azonban még mindig bizalmatlanok - írja a Magyar Nemzet.
A GfK Hungária piackutató cég felmérése szerint bár nőtt a neten vásárlók száma, még mindig nem adjuk ki szivesen bankkártyánk adatait, a leggyakrabban utánvéttel fizetünk az így beszerzett árukért.
Szívesen vásárolunk könyvet, kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást, ruhát, CD-t és DVD-t, de nem ritka a repülőjegyek, szállodai szobák világhálón keresztüli lefoglalása sem. Szintén gyakori a készételek neten keresztüli megrendelése, és házhoz szállíttatása is.
A cég elemzője szerint egyes vevők számára akadályt jelent, hogy nincs személyes kapcsolat az eladóval, és az árut sem lehet kézbe venni vásárlás előtt. Azt is megjegyezte, hogy a hazai banki kultúra fejletlensége miatt sokat lendíthetne a piacon a mobiltelefonos fizetés lehetősége, ennek költségei jelenleg azonban még igen magasak.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








