Az elmúlt napokban egy távol-keletről érkezett szállítmányt ellenőrzött az egyik budapesti vámudvaron a Vám- és Pénzügyőrség. A pénzügyőröknek a vámkezelést kérő cég neve keltette fel a figyelmét, mivel korábban ettől a cégtől már foglaltak le hamisnak tűnő termékeket. A gyanú beigazolódott, a tételes áruvizsgálat során mintegy 120 darab - Valvoline, O.Z., Shell V-Power védjegyekkel ellátott - kisautót találtak a csomagokban más játékok közé rejtve, amelyek alkalmasak a vásárlók megtévesztésére, ezért áru hamis megjelölésének alapos gyanúja miatt a vámhatóság eljárást indított.
Ezzel egy időben ugyanezen a vámudvaron egy másik vámkezelésre váró konténert is ellenőriztek, melyből számtalan olyan áru bukkant elő, amelyet az importőr "elfelejtett" bejelenteni a vámkezelés kezdetén. Így több karton távol-keleti származású élelmiszert (rizs, szójaszósz, szójadarabok ízesített olajban, tengeri káposzta chilivel, halkonzerv), konyhai kisgépeket (elektromos vízforraló és főzőedények, kukták, konzervnyitók) masszírozó öveket és -zsákokat, nyakpárnákat, különféle játékokat (elemes zenélő lepke, darts, zenélő elemes vonat, távirányítós helikopter) fedeztek fel a csomagok tételes átvizsgálása során.
Ezen kívül HELLO KITTY márkajelzéssel ellátott bögréket, BEN 10-es játékokat, Micimackót és barátait formázó játékokat, valamint FORMA 1-es kisautókat is találtak. Az áruk az előzetes szakértői vélemény alapján hamisítványnak minősülnek.
A vámosok a műszaki berendezések kapcsán a fogyasztóvédelmi hatóságot is értesítették, mivel a termékek nem európai szabványos villásdugóval készültek, azok csak egy külön adapter csatlakoztatásával használhatóak a hazai elektromos hálózatban.
A több millió forint értékű, be nem jelentett vámárut a Vám- és Pénzügyőrség munkatársai lefoglalták és csempészet, illetve áru hamis megjelölése elkövetésének alapos gyanúja miatt eljárást indítottak.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








