Gyenesei István sportért felelős miniszter a Kolonics György tragikus halálát követő napon utasította a sport szakállamtitkárságot, hogy az Országos Sportegészségügyi Intézetet bevonásával soron kívül mérje fel azokat az edzőhelyeket, olimpiai műhelyeket, ahol az élsportolók nagy fizikai terhelésnek vannak kitéve, és életmentő készülék, defibrillátor biztosítása indokolt lehet.
A sport szakállamtitkár, arról tájékoztatta a minisztert, hogy az első felmérések szerint, jelenleg valamennyi központi edzőtábor - megfelelő mértékben - el van látva életmentő eszközökkel.
A tárca vezetője, tudva azt, hogy a Csepel SC. vízi telepén ilyen készülék nem volt, a további felmérés eredményének ismeretében intézkedik. A szövetségekkel és sportműhelyekkel szorosan együttműködve, meg fogja találni a szükséges forrást, ahhoz, hogy minden olyan igény, amely az élsportolók életét védi váratlan helyzetekben is, a kor legmagasabb technikai színvonalán kerülhessen kielégítésre.
Forrás: Önkormányzati Minisztérium
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








