A T-Mobile legújabb akciójában a Net és Mobilinternet csomagok többségében, az azokat használó és azokra újonnan előfizető ügyfelek esetében egyaránt jelentősen - a legnagyobb csomagban pl. 50 GB-ra - megnöveli a havi díjban foglalt adatmennyiséget.
A szolgáltató szélessávú hálózata már 178 városban a lakosság 57%-a számára érhető el, és hónapról-hónapra jelentősen nő a mobilinternetet használó T-Mobile-osok száma. Az akcióban érintett Net és Mobilinternet csomagokat jelenleg használó vagy a nyári hónapokban azokra előfizetők számára jó hír, hogy július 1-től augusztus 31-éig a havi díjban eredetileg foglalt adatmennyiség többszörösével internetezhetnek.
Az 5 GB-os Net és Mobilinternet csomagokban 12 GB, a 8 GB-os Net és Mobilinternet csomagokban 20 GB, a 15 GB-os Net és Mobilinternet csomagokban 50 GB lesz a havi díjban foglalt adatmennyiség. Az Aranytárskártyás Mobilinternet 2 GB csomagban 4 GB, míg a 10 GB-os csomagban 25 GB forgalmazható majd. Ennek nagyságát érzékelteti, hogy 1 GB-nyi adatforgalom átlagos (5 kilobyte-os) szöveges e-mailekkel számolva közel 210 ezer e-mail elküldésére vagy 3400 átlagos (300 kilobyte-os) internetes oldal megtekintésére elegendő. A megnövelt adatmennyiség a következő hónapra nem vihető át, azonban júliusban és augusztusban automatikusan, külön kérés vagy igénylés nélkül, előfizetéses és Dominós ügyfelek esetén egyaránt elérhető lesz. Az akciós időszak lejártával sem kell túlforgalmazástól tartani, mert a T-Mobile az internetes csomagjaiban foglalt adatmennyiség 50 és 100%-ának felhasználásáról díjmentesen SMS-ben ad tájékoztatást.
A mobilinternetre júliusban előfizetők és arra 1 vagy 2 éves hűségnyilatkozatot vállalók ráadásul 6 hónapon át fél áron netezhetnek, az 5 GB-os csomag havi díja pl. így fél éven át 2895 Ft, míg az Aranytárskártyás Mobilinternet Csomag 2 GB csomagé 1450 Ft. Mindkét csomag esetén 2 éves hűségnyilatkozattal a 7,2 Mbps-es web'n'walk USB Stick 0 forintért elvihető.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Jó időre börtönbe küldték a gigantikus kriptobukás felelősét
- Új hajók az új balatoni szezonra - képek
- Egy korszak véget ért: megszűnt a légiposta Németországban
- Hét órán belül két késelés Londonban - képek
- Ferenc pápa tizenkét női rabnak mosta meg a lábát
- Franciaországban minden templom elé rendőri erőket vezényelnek a húsvéti ünnepekre