A fogyasztói döntések tisztességtelen befolyásolása miatt indított eljárást a T-Kábel Kft. ellen a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A társaság digitális televíziós szolgáltatást ígért ügyfeleinek, ám az ennek vételére szolgáló berendezést (set-top-box) digitális televíziókészülékekhez nem lehetett csatlakoztatni. Az eljárás megindulása nyomán a T-Kábel kötelezettséget vállalt, így a GVH az eljárást jogsértés megállapítása nélkül zárta le.
A GVH észlelte, hogy a T-Kábel 2007. május 1. és 2007. augusztus 31. között egyes szolgáltatásait a "televíziós alapkínálatunk elérhető digitális kép- és hangminőségben" szlogennel hirdette, ám kiderült, hogy a társaság által használt set-top-boxhoz nem lehet digitális tévékészüléket csatlakoztatni. A vizsgálat megindulását követően a T-Kábel vállalta, hogy legkésőbb 2008. augusztus 1-től, amennyiben az előfizetők ezt igénylik, olyan set-top-boxok megvásárlását is lehetővé teszi, amelyek digitális televíziókkal összekötve is használhatóak.
A GVH az eljárás során feltárt valamennyi tény és körülmény együttes mérlegelése után úgy döntött, hogy a versenyhez fűződő közérdek leghatásosabban a vállalás elfogadásával biztosítható, ezért a versenyfelügyeleti eljárást jogsértés megállapítása nélkül lezárta. A T-Kábel által vállalt kötelezettségek teljesülését a versenyhatóság utóvizsgálat keretében fogja ellenőrizni.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








