A jövőben csak 6 hónapig köthetnék magukhoz ügyfeleiket hűségnyilatkozattal a távközlési, internetszolgáltató és kábeltelevíziós társaságok, amennyiben az ezt elérni kívánó 5 MSZP-s képviselő módosító indítványa kedvező fogadtatásra talál - írja a Napi.
Az előfizető szerződéseknek jelenleg 70-95%-a hűségnyilatkozatos, a jelenlegi szabályozás azonban nem rendelkezik a hűségnyilatkozatok időtartamáról, így ezt a cégek üzletpolitikájuknak megfelelően, általában 1-2 éves periódusúra alakítják.
A UPC Magyarország szóvivője már most úgy kommentálta az esetleges változást, hogy ennek révén mind a szolgáltató, mind az ügyfelek kevesebb előnyhöz juthatnak. Megjegyezzük, hogy a hűségnyilatkozatok esetében gyakori trükk, hogy azok automatikusan megújulnak, amennyiben az ügyfél nem jelzi ellentétes szándékát.
Amennyiben a módosítást elfogadnák, az előfizetőknek visszamenőleg sem kellene visszafizetni a kapott kedvezményeket, ha például a szolgáltató egyoldalúan, az ügyfél számára hátrányosan változtatja a csatorna összeállítást.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


