Nem kis meglepetésre a Nintendo játékkonzolja, a Wii nyerte a konzolok 2006 novembere és 2007 februárja között lezajlott versenyét, amelyben a cél természetesen a lehető legtöbb termék értékesítése volt.
Míg a játékkonzolt értékesítő Nintendonak 1,86 millió terméket sikerült eladnia, addig a második helyen álló Sony 1,1 millió Play Stationt, a harmadik helyen álló Microsoft pedig majd egymillió xBox360-t értékesített.
A szakértők szerint a Wii sikerének több oka is van, amelyek közül csupán az egyik az jól sikerült reklámkampány, a másik ok, hogy az egyszerűen használható felületek miatt a konzol nem csupán a játékokat kedvelő potenciális vevők számára lehet vonzó.
A Wii legnagyobb erőssége az interaktív játékok, főként a sportjátékok terén nyújtott kiváló teljesítmény, melynek értékéből még az sem vesz el, hogy a Wii-jal nem lehet online játékokat játszani.
Műfenyő vagy igazi? Pont kerülhetett az ősi vita végére: tisztul a kép, minden ebbe az irányba mutat
A karácsonyi időszak közeledtével egyre többen foglalkoznak a karácsonyfa-választás kérdésével.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








