Megjelent a legújabb Skype, 3.0 béta verzió. Az eddig megszokott szolgáltatások mellett meglepő és minden bizonnyal nagy népszerűségnek örvendő újdonságokkal. A Skype-ot felvásárló E-bay számára is óriási előrelépést jelenthet az új szolgáltatások kifejlesztése.
Nem is olyan rég értesültünk arról, hogy az E-bay online aukciós áruház felvásárolta a méltán népszerű, ingyenes telefonszolgáltatásáról elhíresült Skype-ot, egyesek szerint túlságosan is magas áron. Nagy növekedési kényszer hárul most a VoIP (voice over Internet protocol, hangtovábbítás Interneten keresztül) telefonálás úttörőjére, a piac számára is fontos információkat jelent, hogy milyen újdonsággal képesek most előrukkolni.
Ami késik, nem múlik, a Skype bejelentette legújabb 3.0-s, béta verzióját. Mit is tud még ez a nem végleges verzió? A felhasználóknak lehetősége nyílik arra, hogy linket helyezzenek el blogjukon vagy egyéb honlapokon, amelyek egy hatalmas chat-szobába (Public chat), vagy konferencia-hívásba (Skypecasts) vezetik az arra kattintókat.
A Public chat szolgáltatástól aligha ájulnak majd el a felhasználók, a Skypecast-tól viszont annál inkább, hiszen ilyen szolgáltatás eddig még nem volt elérhető. Leginkább egy óriási konferencia-beszélgetésre hasonlít, ahol akár 100 felhasználó is beszélgethet egyidejűleg, ráadásul mindezt az Interneten keresztül.
A szervízcsomagban találkozhatunk a Click-to-Call nevű újdonsággal is, amely révén a netes felhasználók közvetlenül egy honlapról tudnak Skype felhasználókat, vagy hagyományos telefonokat tárcsázni. Az E-bay számára a Skypecast és a Click-to-Call jelentheti a legnagyobb előrelépést, hiszen ha ezek a szolgáltatások beválnak, lehetőség lesz teljes mértékben on-line valós idejű aukciók indítására is.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








