Próbák és ünnepi készülődés – a Jászai Mari-díjas színész-rendezőnek most Szombathely lett a második otthona. A sűrű menetrend közepette még a karácsonyfa-beszerzést is itt intézte.
Nem akarsz lemaradni a Pénzcentrum híreiről? Segítünk!
Kedves olvasóink! Talán már hallottatok róla, hogy radikálisan megvágja az oldalak elérését a Facebook, így a leglátogatottabb közösségi oldalon láthatatlanná válhatnak az olyan kisebb, független médiatermékek, mint például a Pénzcentrum.Mivel rendkívül fontos számunkra, hogy a legfontosabb, legérdekesebb lakosságot érintő pénzügyi hírekkel, elemzésekkel minden fórumon elérjünk titeket, ezért az alábbi instrukciókkal segítünk azoknak, akik a jövőben is követnék híreinket a Facebookon keresztül.
Desktop verzióHa valaki asztali gépről vagy laptopról nyitja meg Facebook-hírfolyamát, azoknak ez a három lépés lehet a segítségére abban, hogy a jövőben ne maradjon le híreinkről.
- 1. Menj a Facebook főoldalára (https://www.facebook.com/)
- 2. A jobb felső sarokban található menüben ki kell választania a hírfolyam-beállításokat (News Feed Preferences).
- 3. Az így felugró ablakban "Az elsőként megjelenők beállítása" menüpontra kell kattintani (Prioritize Who To See First).
- 4. A megjelenő listából a Pénzcentrum logójára kell kattintani (a logó jobb felső sarkában jelenjen meg a csillag), majd kattints a KÉSZ gombra, és már kész is vagy.
Így néz ki mindez képes magyarázattal, lépésről lépésre:



A Facebook mobilalkalmazásában a menüpontban szintén a Hírfolyam-beállításokra kell kattintani, majd "Az elsőként megjelenők beállítása" menüpontot kiválasztani és ezúttal is a Pénzcentrum logójára kattintani.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








