Egy hazai kisvállalkozó keserű Facebook-posztban írta le, hogyan szorítja sarokba a globális import és a hazai piaci viszonyok.
A 2013 jövedelmező év volt Ördög Nórának, aki annak ellenére, hogy gyermekeivel volt elfoglalva, jelentős összegű bevételre tett szert cégein keresztül. A műsorvezető férjével, az ismert fotós Nánási Pállal közösen összesen több,mint 110 millió forintot vihettek haza. Az új Polgári törvénykönyv azonban beleszólhat a sikeres cégek fejlődésébe, ha nem figyel oda a celebpár.
Ördög Nóra és Nánási Pál jó párost alkot: szakmájukban mindketten sikeresek, ez pedig anyagilag igen jövedelmező. A házaspár tavaly közel 110 millió forint bevételre tett szert. A 2013-as cégadatok alapján, friss anyukaként vállalkozásai összesen 66 millió forint nettó bevételt hoztak a konyhára - írja a Blikk.
Nóra az Angel’s Army nevű cégét a barátnőjével közösen hozta létre. Ez 37 millió forintot hozott, de bizonyára feleznek a barátnők, így számítva 17,5 millió nettó bevétel jut fejenként. A kétgyermekes anyuka betéti társasága, a Kisördög Bt., amelyben testvére a kültag, és leginkább a televíziózással kapcsolatos tevékenységi körök szerepelnek benne, 29 milliót kaszált.
Könnyen elbukhatja a cégét és saját vagyonát is, ha nem figyel oda
A törvény előírásai szerint ugyanis, ha egy adott társaság jogutód nélkül szűnik meg, a kielégítetlen követeléssel rendelkező hitelezők már érvényesíthetnek a korábbi ügyvezetőkkel, és más vezető tisztségviselőivel szembeni kártérítési igényt. Így ilyen típusú biztosítás hiányában most már Ördög Nóra cége is veszélyben lehet.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Különösen nagy a veszély annak fényében, hogy a magyar cégek - néhány kivételtől eltekintve - a felelősség típusú biztosítások kapcsán rendkívül alulbiztosítottnak tekinthetők. Habár a vállalatok vagyonbiztosítási lefedettsége jónak mondható, felelősség-, illetve személybiztosítással azonban még mindig kevesen rendelkeznek. A témáról egyébként ITT olvashatsz részletesebben.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








