Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Százmillió eurós nagyságrendben érnek el megtakarítást német óriáscégek az alkalmazottaktól származó ötletek megvalósításával.
A Handelsblatt című üzleti lap keddi beszámolója szerint a Continental autóipari beszállítónál 2011-ben 120 millió euróval csökkentették a költségeket a dolgozók innovációi révén. Világszerte 126 telephelyen összesen 310 ezer ötletet próbáltak ki. Leginkább a dél-koreai és a spanyolországi Continental-alkalmazottak bizonyultak kreatívnak - mondta Elke Strathmann, a cég személyzeti vezetője.
Az ötletmenedzsment módszerét alkalmazzák egyebek között a Boschnál, a Daimlernél, a BMW-nél és a Volkswagennél is. Az utóbbinál 2012 első félévében 60 millió eurót takarítottak meg, 2011-ben pedig 100 millióval csökkentették a költségeket a beérkezett 32.600 javaslat alapján.
A BMW-nél tavaly minden korábbinál többet, 77,9 milliót spóroltak az alkalmazottak ötleteivel, a Daimlernél pedig 68 millió eurót, további 17 millió euró megtakarítást pedig szétosztottak a munkatársak között. A Boschnál 2011-ben 47 millió megtakarítást hozott a dolgozói leleményesség, az ötleteket összesen 9 millió euróval jutalmazták.
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


