Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Megváltoztatta a megszokott képet a hőség: míg korábban jellemzően a fiatalok a bevásárlóközpontokban, az idősebbek pedig a parkokban múlatták az időt, tegnap ez épp fordítva volt. Ráadásul a mostanában aktuális 50-70 százalékos árleszállítások is várták az időseket.
A Népszabadságnak nyilatkozó eladók szerint többen vannak a plázákban, különösen a délutáni órákban. A boltosok szerint nem elsősorban a meleg, hanem az 50-70 százalékos nyári leárazások miatt.
A bevásárlóközpont szökőkútja körüli fotelekben tegnap dél tájban főleg nyugdíjasok üldögéltek. Sokan nem szoktak ilyen helyeken vásárolni, azért jöttek be, mert otthon elviselhetetlen a meleg.
A nyugdíjasok nagy többsége nem tartozik a törzsvásárlók közé, bár megnézik a leértékelt holmikat is, ez pedig forgalmat generálhat boltoknak, éttermeknek, fagyizóknak egyaránt.
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


