Folyamatosan növekszik azoknak a kisebb boltoknak a száma hazánkban, melyek kiegészítő tevékenységként lakossági csomagfeladó hellyé válnak. A forgalom emelkedéséért egyértelműen az internetes magán- és üzleti kereskedelem tehető felelőssé - írja a Világgazdaság.
A GLS Hungary az elmúlt fél évben 110-ről 200-ra növelte lakossági csomagfelvevő helyeinek számát az országban, mely növekedéshez nagyban hozzájárult a shop-in-shop rendszer népszerűsége.
Online piaci szakértők szerint az internetes értékesítés jelenlegi forgalma nagyságrendileg évi 2 milliárd forint, a 300 ezer vásárló 75%-a pedig utánvéttel rendeli meg az árut, és még ennél is nagyobb arányban kérnek kiszállítást.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








