Olyan kilátópontokat gyűjtött össze, ahonnan páratlan rálátás nyílik Magyarország legmagasabb hegységeire.
Tavaly volt 110 éve annak, hogy 1913. november 30-án először tömörültek szövetségbe a turistasággal foglalkozó hazai egyesületek - az évforduló apropóján Farkas Péterrel, a Magyar Természetjáró Szövetség kommunikációs és informatikai igazgatójával beszélgetett a HelloVidék.
A Magyar Természetjáró Szövetség (MTSZ) egy nonprofit, közhasznú civil szervezet, amelynek elsődleges célja a kulturált egyéni és szervezett természetjárás elősegítése és népszerűsítése. Elsősorban a gyalogtúrázók, természetjáró szervezetek érdekeit képviseljük. A tagjaink nem magánszemélyek, hanem a turistaegyesületek – tagszervezeteinken keresztül az egyik legnagyobb, tízezres nagyságrendű aktív tagsággal rendelkező nonprofit szervezet vagyunk.
A civil feladatok, azaz a magyarországi turistaság hagyományainak ápolása mellett az államtól kapott támogatás révén mi menedzseljük a több mint száz éve fejlődő, kb. 18 ezer km összhosszúságú, szabványosan jelzett turistaút-hálózatot, illetve vezetjük a nyilvántartását, amihez komplex térinformatikai rendszert is üzemeltetünk.
Ha érdekel a teljes interjú, a HelloVidék oldalán elolvashatod. KATT!
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








