Jövő hét elejétől ugyan jelentősebb átalakulás indulhat Európa időjárásában, karácsony nagy részén még enyhe maradhat az idő.
Sapka? Sál? Rövidgatya? Strandpapucs? Hiába nézel ki az ablakon, mégsem tudod eldönteni, mit vegyél fel ma? Segítünk! Ilyen időjárásra készülj most kedden (2019.06.18).
Nem tudod, mit vegyél fel reggel? Kíváncsi vagy várható-e csapadék, illetve mire számíthatsz, ha autóba ülsz? Esetleg a napi orvosmeteorológiai előrejelzés, pollen és UV helyzet is érdekel? Itt a Pénzcentrum napi időjárásjelentése:36 órás előrejelzés
Kedden még gyakran zavarhatják záporok, zivatarok a napos időszakokat, egy-egy hevesebb zivatar sem kizárt. A szél viharok környezetében és időnként északkeleten támadhat fel. A maximum-hőmérséklet 26-32 fok között alakul. Szerdán a rövid napos időszakok mellett továbbra is többfelé alakulhatnak ki záporok, zivatarok, kevesebb csapadék, valamivel naposabb idő nyugaton valószínű. Néhol élénk lehet a szél, a zivatarokat erős, viharos lökések kísérhetik. Délután 26-32 fokot mérhetünk.
Közlekedésmeteorológiai jelentés
Kedden ismét többfelé várható záporok, zivatarok kialakulása, helyenként hevesebb viharok is lehetnek, így számítani kell vizes, csúszós utakra, néhol vízátfolyásokra. Zivatarok környezetében viharos széllökések ronthatják jelentős mértékben a járművek menetstabilitását, illetve a csapadékhulláskor nagy mértékben romolhatnak a látási viszonyok. Zivataroktól függetlenül északkeleten ronthatják élénk keleties széllökések az autók egyensúlyát. A napos időszakokban ugyanakkor érdemes lesz vezetés közben napszemüveget viselni. Balesetmentes közlekedést kívánunk!
Orvosmeteorológiai jelentés
Kedden frontmentes időre van kilátás, ennek ellenére napközben felerősödhetnek a fennálló keringési panaszok, vérnyomás-ingadozás. Ezen kívül akár légszomj, rosszullét is felléphet. Fokozottan érzékenyek körében fejfájás is jelentkezhet. Az immunrendszer erősítése érdekében ajánlott a szezonális zöldségek és gyümölcsök fogyasztása. Az UV-sugárzás a déli órákban sokfelé erős, helyenként nagyon erős lesz, gondoskodjunk bőrünk megfelelő védelméről, valamint igyunk elegendő vizet, ásványvizet!
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








