Az olasz versenyfelügyelet rekordösszegű, 256 millió eurós bírságot szabott ki a Ryanairre.
Észak-Magyarország a harmadik legkedveltebb úti cél a belföldi utazóközönség körében. Az évek óta tartó növekedés 2012-ben is folytatódott, idén tavasszal pedig kiemelt kampánnyal támogatják a régió turisztikai szolgáltatásait - tájékoztatta a Pénzcentrum.hu-t a Magyar Turizmus (MT) Zrt.
A Magyar Turizmus Zrt. tavaszi stratégiai kampánya a falusi- öko- és aktívturisztikai termékeken keresztül mutatja be az észak-magyarországi turisztikai kínálatot. A Nógrád megyei Alsópetényben tartott sajtótájékoztatón az egyes térségek, kiemelt turisztikai szolgáltatók ismertették márciusi, áprilisi, májusi programjaikat, újdonságaikat.
A tavaszi ébredés jegyében szervezett programok között a hagyományok kedvelői és a különleges kikapcsolódásra vágyók egyaránt találnak kedvükre valót. Hollókő és Mezőkövesd számos húsvéti programot kínál, a kirándulókat várja a Bükki Nemzeti Park, a megújult Kéktúra-útvonal éppúgy, mint a Zemplén tanösvényei.

A kerékpározás rajongói részt vehetnek a Szilvásvárad Maratonon, de akiknek a síelés hiányzik, Európa legnagyobb műanyag sípályáján, Sátoraljaújhelyen egész évben hódolhatnak e szenvedélynek. A különlegességek sorát gyarapítja a Prónay-kastélyban rendezett Kalapos Piknik, az Ipolytarnóci Ősmaradványok a Novohrad-Nógrád Geoparkban, vagy a segway-túra Mátrafüreden. Aggtelekre sem csak cseppkőbarlangjai miatt érdemes kirándulni, a térségben él hazánk egyetlen hucul törzstenyészete. A szálláshelyek kínálatában négycsillagos wellness-szállodát éppúgy találhat az érkező vendég, mint családias falusi vendégházakat.
Az MT Zrt. magyar lakosság utazási szokásait vizsgáló kutatása szerint Észak-Magyarország a harmadik legkedveltebb úti cél a belföldi utazóközönség körében. Az évek óta tartó növekedés 2012-ben is folytatódott: a KSH előzetes adatai szerint a régió kereskedelmi szálláshelyein 5,2 százalékkal több vendég, 5,5 százalékkal több vendégéjszakát töltött el az előző évhez képest. Az ország turisztikai régiói közül Észak-Magyarország generálta a legnagyobb növekedést a belföldi vendégforgalom vonatkozásában. A külföldi vendégforgalom tekintetében is szintén dinamikus növekedés volt tapasztható a múlt évben.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








