Több mint nyolcvanezer látogatót vonzott a Tokaj és Rakamaz határában megrendezett 13. Borsodi Hegyalja Fesztivál, amely a hétvégén zárta kapuit.
Nézőcsúcs idén ugyan nem született, de a látogatók száma megközelítette a tavalyi 85 ezret - tájékoztatta Bukovinszky Béla főszervező vasárnap az MTI-t. Elmondta, nagyon sokan jöttek el az idei fesztiválra a határon túlról, például a közeli Kassáról, ami jelzi, hogy a rendezvény iránt a szomszédos országokból is nő az érdeklődés.
Szerdától szombatig kilenc színpadon kétszáz fellépő, köztük negyven külföldi zenekar szórakoztatta a látogatókat a rakamazi Tisza kempingben kijelölt fesztiválterületen. Idén először tartottak hivatalos nulladik napot, a keddi beköltözést a hegyaljai zenekarok fellépésével tették kellemesebbé a szervezők. A szervezők szerint a legerősebb nap a szerda és a péntek volt, szombaton az időjárás már nem kedvezett annyira a fesztiválozóknak.
A fesztiválozóknak idén először Karriergyárat szerveztek: több százan próbálták ki magukat állásinterjúkon, kaptak karriertippeket, és ismerkedhettek meg bátor vállalkozók sikertörténeteivel. A vendégül látott két város, Pécs és Kassa lakói közül több ezren fogadták el a Hegyalja meghívását.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








