A legtöbb luxusautómárkát hazánkban is beszerezhetik az igazán vastag pénztárcával rendelkezők, külföldre sem kell tehát utazni a nagybevásárláshoz, a hivatalos importőri képviseletek ugyanis rendelkezésre állnak. A Napi Gazdaság körképe szerint a képviseleteknek bőven van is dolguk, mivel a top-autók válság idején is kelendőnek bizonyulnak.
Ferrariból már év közben eladták az éves kvótát, mely 23 autót jelent. Az autók nagyobb részét a V8-as motorral szerelt F430 tette ki, mely adók nélkül 144 500 euróba kerül, egy Scagliettiért pedig 227 400 eurót kell fizetni.
Az importőr cég képviselője szerint nem lesz gond a még be sem mutatott F430 Challenge Spider értékesítésével sem, melyből csupán két darabot kap hazánk. Ha valaki most rendel Ferrarit, akkor legkorábban jövő tavasszal ülhet az autójába, az olyan népszerű modellekre, mint a California azonban legalább 1 évet kell várni.
A Maserati idén 15-16 darabos eladással számol, esetükben a forgalom 80%-át a Gran Tourismo teszi ki.
A lap által megkérdezett forgalmazó szerint Lamborghiniből évente egyet adnak át, míg Bentley-ből idén kettőt értékesítettek.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








