Egy nemrég készült angliai felmérés szerint négy autótulajdonosból több, mint 1 magasabb biztosítási díjat kénytelen fizetni, további terheket róva a háztartások amúgy is szűkülő költségvetésére. Érdemes körülnézni más biztosítók ajánlatai között.
A MoneyExpert.com által készített felmérés alapján tavaly a szigetországbeli autó-biztosítási díjak hozzávetőleg 6 százalékkal emelkedtek és átlagosan 682 fontba, azaz 220 ezer forintba kerültek. Szakértők 2008-ra további 10 százalékos emelkedést vetítenek előre.
A kutatás alapján a gyorsan növekvő biztosítási díjak ellenére a megkérdezettek csak 30 százaléka váltott biztosítót az elmúlt évben, 28 százalékuk egyszerűen elfogadta és továbbra is fizeti a megemelkedett díjakat.
Mivel az elmúlt hónapokban a benzin ára is emelkedett, megfejelve ezt az élelmiszerek drágulásával, a gépjármű-biztosítási díjak emelkedése már csak hab a tortán. Ezért is meglepő, hogy kevesebb, mint minden harmadik autós igyekszik könnyíteni magán azzal, hogy kedvezőbb szolgáltatási díjakat nyújtó biztosítót keressen, holott interneten keresztül már könnyűszerrel össze lehet hasonlítani a biztosítók ajánlatait.
Itthon tavaly év végén zajlott le a KGFB kampány, amikor az autótulajdonosok új díjakkal kalkulálhattak, és ha akartak biztosítót válthattak. Igen sokan meg is tették ez. Az UNIQA-nál például 85 ezret töröltek és 28 ezer új szerződést kötöttek ebben az időszakban, az AEGON Magyarország esetében pedig mindössze 25 százalékos volt az újraszerződők aránya a megkötött szerződések között.
A kampánynak elsősorban azok a biztosítók örülnek, amelyek piacszerzésre fókuszálnak, míg az ügyfeleiket megtartani igyekvők inkább ellene érvelnek. Tény, hogy a verseny élesedésével a biztosítók mind jobb ajánlatok nyújtására szorulnak, ha meg szeretnék tartani ügyfeleiket.
Brutál áremeléssel robban a szezon a Balatonnál: 28 százalékkal is drágább lehet a nyaralás 2024-ben
Tavalyhoz képest átlagosan 10 százalékkal emelkedtek a szállásárak a Balatonnál. A szállástípusok közül leginkább a panziók drágultak.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Moszkva: a kranogorszki merényletet több ország polgárai szervezték
- Építkezés falusi CSOK-kal? Ezek a kevésbé közismert szabályok!
- Még mindig ezrek kapnak el influenzaszerű légúti fertőzést - térkép
- Tragédia Dunaföldváron
- Barcalonában bármi megtörténhet: Xavi meggondolta magát, és mégis marad
- Kylie Minogue is érkezik az idén 30 éves Szigetre