Az autót vásárlók és hitelt felvevők többséfgénél az elsődleges szempont a törlesztőrészlet nagysága. S ennek köszönhetően az elmúlt években hatalmas "robbanás" volt tapasztalható a no cscos termékek piacán. Azonban ez a konstrukció fokozott veszélyt rejthet magába.
Az autót vásárlók és hitelt felvevők többséfgénél az elsődleges szempont a törlesztőrészlet nagysága. S ennek köszönhetően az elmúlt években hatalmas "robbanás" volt tapasztalható a no cscos termékek piacán. Azonban ez a konstrukció fokozott veszélyt rejthet magába - írja a Világgazdaság.
Az ú j gépkocsik eladási statisztikai fokozatosan csökkenő tendenciáról árulkdnak. Ennek következtében a kereskedők és a finanszírozók is minden alkalmat megragadnak, hogy fellendítsék forgalmukat.
Ezért voltak kénytelenek előrukkolni a no csaco-s konstrukciókkal, melyek az elmúlt időszakban az új autó vásárlásoknál 10-50 százalék körül mozogtak, míg használt gépjárműveknél ez a szám 50-70 százalékra tehető.
Ez a bővülési ütem pedig már nem csupán a finanszírozók kockázatát növeli, hanem a szakszervizek is megérzik a bőrükön. Hiszen ezeknél a konstrukcióknál az ügyfél inkább a z olcsóbb szervizeket veszi igénybe.
Több lízingtársaság, beépített cascos hitellel lépett színre, ám kérdése, hogy ezzel sikerül-e visszaszorítani a casco mentes konstrukciókat.
JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 1 millió forintot igényelnél, 60 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 23 029 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől az MBH Bank 23 274 forintos törlesztőt (THM 14,56%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A kombinált termék azon az elven működik, hogy az autótulajdonosoknak nem kell külön cascot kötnie a finanszírozott gépjárműre, hanem a biztosítási díjakat a törlesztőrészletbe építik és így együtt fizeti meg az ügyfél.
Azonban az érdeklődőneknem árt felkészülni arra, hogy nem sióok választási lehetőségük van - legalábbis egyelőre - a különböző casco ajánlatok között. Ugyanis a finanszírozól legtöbbször csak egy biztosítóval állnak kapcsolatban.
Beszámolók szerint az 1-3 éves korosztály 25%-a - tehát minden negyedik gyermek - elutasít valamilyen ételt, és sokuknál óvodás, általános iskolás korban is fennáll még a probléma.
Az egyre népszerűbb finanszírozási forma itthon is gyorsan terjed, egyre többen ismerik és használják.
Bár sokat fejlődött az utóbbi években a hazai startup ökoszisztéma, még egy nagyságrenddel, szinte minden fontos mutatóban le van maradva a régiós élvonaltól.
A 120 fős tulajdonosi közösség mellé most Balogh Petya cége is beszállt a Brancs közösségi finanszírozási platformba.
- Fokozták a biztonságot a Balatonnál
- Fortyog a légkör: furcsa strandidő lesz hétvégén
- Szemeket a csillagos égre, gyönyörű és igen ritka égi jelenség következik
- Dárdai csapata nyerte a budapesti döntőt
- Férfi vízilabda BL - Nem sikerült győzelemmel búcsúztatni Varga Zsoltot
- Navracsics Tibor: fontos a demokrácia iránti elkötelezettség kiépítése a fiatalokban
Sustainable World 2023
Portfolio Balaton Business Forum 2023
BUDAPEST - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


