Rendőrségi szakemberek szerint nem kellően hatékonyak a közlekedési szabálysértések miatti büntetések és a pontrendszer visszatartó ereje sem megfelelő.
Rendőrségi szakemberek szerint nem kellően hatékonyak a közlekedési szabálysértések miatti büntetések és a pontrendszer visszatartó ereje sem megfelelő - írja a Magyar Nemzet.
A közelmúltban a közlekedésbiztonságról végzett felmérésből kiderül: a közlekedési szabálysértésért kiszabott büntetések nem elég hatékonyak, és nincs kellő visszatartó erejük. A pontrendszer visszatartó erejének vitathatóságát jól mutatja, hogy míg hazánkban hat súlyosnak minősülő szabálysértés után vonják be a vezetői engedélyt, addig a legtöbb nyugat-európai országban ez már a második súlyos vétségnél bekövetkezik. Míg Franciaországban a megengedett sebességhatárt túllépő sofőr akár 750 eurót is fizethet büntetésként, míg nálunk ez az összeg általában 30-50 ezer forint között mozog.
Jogászok és a rendőrök között eltérő álláspont alakult ki arról, hogy szükséges-e megemelni a büntetési tételeket.
Tovább csúszhat a Gellért és a Rác fürdő újranyitása: ez az új céldátum, ha végre megkapják a hitelt
A gyógyfürdők 60 millió eurós hitelkérelmét ugyan elutasította a kabinet, de a felújítások előkészítése ennek ellenére folytatódik.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








