Karácsony közeledtével sok családban kerül a fa alá az első saját okostelefon, pedig ez egyszerre ajándék, felelősség és hatalmas mérföldkő
Megérkezett az iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhne 14 Pro és Pro Max a Telekom üzleteibe, illetve a mai naptól végre elérhető az új Apple Watch Series 8 és Apple Watch SE órák is, amik úttörő technológiával és nagyobb teljesítménnyel kerülnek a polcokra. Az Apple Watch Ultra pedig az új funkciók mellett teljesen újra gondoltdizájnt kapott és az AirPods-ok legújabb generációja is hamarosan megérkezik az üzletekbe.
Már korábban beszámoltunk arról, hogy megjelentek az új Apple készülékek hazánkba is. Azonban mélyen a zsebébe kell nyúlnia annak, aki szeretné megkaparintani az új készüléket: a legalapabb változatért is több mint 400 ezer forintot kell fizetni. Ennek okát már korábban kifejtettük, ahogyan azt is megnéztük, hogy hány napot kell dolgoznia egy átlagembernek azért, hogy megszerezze a legmodernebb iPhonet. Ami új interaktív felülettel, eddigi leghosszabb iPhone akkumulátorüzemidővel, észbontó képfelbontású és innovatív 48 megapixeles kamerával és egy olyan új biztonsági funkcióval próbálja meggyőzni a vásárlókat, hogy megéri az árát.
Az alapjaitól újra alkotott AirPods Proval a továbbfejlesztett aktív zajszűrés és egyénre szabható térbeli hangzás funkcióval használói úgy merülhetnek el a hangzásban, ahogyan eddig még soha.
Továbbá megérkezett minden idők legmasszívabb és legsokoldalúbb Apple Watcha is, az Ultra, robusztus titánokkal, kétfrekvenciás precíziós GPS-szel, akár 36 órás üzemidővel. Az Apple Watch Series 8 is többet tud: új testhőmérsékletfigyelés funkciója és az egészség órája hasznos információkkal szolgál, az ütközésészlelés pedig segíthet a vészhelyzetekben.
A Telekom ügyfelei számára az iPhone 14, iPhone 13 Pro és Pro Max, valamint Apple Watch Series 8 és SE értékesítése szeptember 16-án 8:00-tól indul. Az Apple Watch Ultra, illetve az Airpods Pro szeptember 23-án 8:00-tól érhető el az üzletekben. Az iPhone 14 Plust pedig október 7. 8:00-tól vásárolhatják meg az ügyfelek. A további részleteket és az árakat itt találja.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








