Egy ikonikus francia pezsgő került fel a Lidl akciós kínálatába, méghozzá olyan áron, hogy nem lehet rossz vételnek hívni.
Megérkeztek a Vodafone kínálatába az Apple új modelljei: az iPhone 14, iPhone 14 Pro és iPhone 14 Pro Max készülékek szeptember 16-tól lesznek elérhetőek, míg az iPhone 14 Plus modell október 7-től kapható a üzletekben és online kínálatban.
Az Apple új termékei, az iPhone 14 és iPhone 14 Plus mobiltelefonok 128 GB-os és 256 GB-os, míg az iPhone 14 Pro és az iPhone 14 Pro Max 128 GB-os, 256 GB-os és 512 GB-os belső memóriával érhetőek el.
Az iPhone 14 és iPhone 14 Plus éjfekete, csillagfény, lila, piros és kék színekben, az iPhone 14 Pro és iPhone 14 Pro Max 128 GB és 256 GB-os verziója asztrofekete, ezüst, arany és lila színekben, az 512 GB-os modellek pedig asztrofekete és lila színekben kapható majd.



-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








