Karácsonykor az egyik legnépszerűbb ajándék a mobiltelefon – nem véletlen, hogy a szolgáltatók minden évben különleges ajánlatokkal készülnek.
A Disney bejelentette, december 8-tól többet kell majd fizetniük a Disney+-ért azoknak, akik nem szeretnének reklámot látni a szolgáltatásban.
Szűk két hónappal ezelőtt, június 14-én Magyarországon is elérhetővé vált a Disney+. A streamingszolgáltatást az indulás óta 2490 forintos havi, vagy évi 24 900 forintos éves díjért lehet használni, ám ez a jövőben egészen biztosan emelkedni fog. A cég ugyanis a harmadik negyedéves pénzügyi jelentésének közzétételekor bejelentette, még idén emelni fog az árain.
Egyelőre csak a dollárban megadott összeget lehet ismerni. Ezek szerint az amerikai 8 dolláros havi előfizetés 11 dollárba fog kerülni, ám megmarad majd egy 8 dolláros csomag is. Aki viszont ezt választja, annak reklámokat is el kell majd viselnie. A vállalat egyébként a tulajdonában lévő másik két szolgáltatás árain is emelni fog. Ezek szerint a Huluért 7 helyett 8 dollárt kell majd fizetni havonta a reklámokat megjelenítő verzióért, míg a reklámmentes változat 13 helyett 15 dollárba kerül majd. Az ESPN Plus ára havi 7-ről 10 dollárra változik.
A Disney+ reklámmentes, drágább változata december 8-tól lesz elérhető, és szintén ezen a napon indulnak majd el a reklámok az olcsóbb előfizetői csomagban.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








