A PayPal már eddig is 30 milliárd dollárnyi hitelt adott ki, most saját bankkal gyorsítaná tovább a növekedést.
Ügyesen fektette be a pénzét a legendás magyar rapper: most sincsenek anyagi gondjai, az már a múlté
A híres magyar rapper Máté Szabolcs, azaz Sub Bass Monster volt a vendége a Palikék Világa csatorna Nem hétköznapi történetek című műsorának. A Blikk szemléje szerint a műsorban elmondta: most nincsenek anyagi problémái, de nem volt ez mindig így.
"Bár senki nem tudja, volt egy olyan időszak az életemben, amikor egy pohár víz volt minden este az ágyam mellett, hogy tudjam, hogy fagypont alatt aludtam-e, merthogy nem volt fűtés. Szóval a mélység is megvolt, ahonnan elindult az ember, és megtanulta tisztelni, ami van" – mesélte Sub Bass Monster a Nem hétköznapi történetek című műsorban. Azt is elárulta, hogy amikor viszont sokat keresett, hogyan gazdálkodott a pénzzel.
A rapper jelenleg is Gyulafirátóton él családjával. Három gyermeke van, bár négyet szeretett volna. A rapper tudatosan lépett vissza a hatalmas médiaőrülettől, ami kezdetben körülvette, de ma is rendszeresen fellép, csak meghúzza a határait.
A pénzből, amit én anno kerestem, amikor ilyen borzasztó sokat mentem, és közben Gyulafirátóton maradtam, azért elég sokat félre tudtam tenni. De a jelenlegiből is egy bőven átlagos életszínvonal felett tudnék élni
- mondta anyagi helyzete kapcsán. Visszaemlékezése szerint régebben is, amikor fellépésekre járt, nem is volt időm elszórni a pénzt, mert akárhova ment, dolgozni kellett. "Most az egy dolog, hogy ott is koccintottam az emberekkel vagy buliztunk, de megmaradt a pénz. Ha én hétköznap lementem mondjuk a barátaimmal, hogy gyerekek, meghívok mindenkit, még úgy sem tudtam a töredékét se elkölteni. Úgyhogy ez a pénz nekem megmaradt, én pedig befektettem..." - mondta Sub Bass Monster.
Rendkívüli! Jön a Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárd forint lesz a főnyeremény, ilyen még nem volt
A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







