A Magyar Nemzeti Bank 540 millió forint bírságot szabott ki a TheGroup One Zrt.-re.
A Való Világ 5. szériájának győztese, a 36 esztendős VV Attila 25 millió forintért árulja budai nyereménylakását.
A VV Attila hivatalos Facebook oldalán megosztott hivatkozás szerint itt a lehetőség, hogy bárki egy VV nyereménylakásban lakhasson. "Pár hete feltetettem a hirdetést, de mivel csak ingatlanközvetítők hívnak, megosztom itt is. Szeretném felhívni a figyelmet arra hogy csak és kizárólag fbookon lehet érdeklődni. Én magam már nem lakok a lakásban, ezért félig kiürített állapotában tudjuk megmutatni. Ingatlan irodákkal nem szeretnék leszerződni, de ha bárki hozna vevőt 1%-ot szívesen kifizetek amolyan gesztusként" - olvasható a felhívásban.

A Való Világ 5. szériájának győztese egy apró fricskával zárja a hirdetést: "Ha igazak a pletykák a mostani VV-ben még nincs meg a nyereménylakás. Ezért szívesen felajánlom, hogy ha esetleg az RTL-t érdekli, 1millió Ft engedménnyel odaadom a VV6 nyertese számára. A lakást értékbecslővel felmérettem. Ennyit ér.. se többet se kevesebbet. Ölel mindenkit. Ati" - írja Attila.
A hirdetési portál tanúsága szerint a III. kerületi Forrásliget lakóparkban található, közel 70 négyzetméteres ingatlant 25 millió forintért árulja VV Attila. Az Otthontérkép statisztikái szerint az ingatlan fajlagos négyzetméterára 368 ezer forint, amely közel százezer forinttal drágább a csillaghegyi átlagos fajlagos árnál. Abban az esetben viszont, ha figyelembe vesszük, hogy az ingatlan egy aránylag új építésű lakóparkban található, az irányár már nem tűnik horrorisztikusnak.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








