Már lehet jelentkezni a nyári fesztiválokra önkéntesnek, a résztvevők bepillantást is nyerhetnek a működésbe.
Világszerte egyre gyakoribbak és sokrétűbbek a kibertámadások, amelyek felismerésével és kivédésével alig birkóznak meg a cégek - derül ki az EY 1300 kiberbiztonsági vezető részvételével végzett globális felméréséből. A jelenlegi helyzetben az otthoni munkavégzés bevezetése megnövekedett biztonsági kockázatot jelent a vállalatok számára, ha ez nem jár együtt a megfelelő protokollok és védelemi rendszerek kialakításával.
A vállalatok csaknem 60 százalékánál egyre gyakoribbá váltak a súlyos online támadások az elmúlt egy évben - mutat rá az EY nemzetközi kutatása. Tavaly a sikeres csalások közel negyede (23%) szervezett bűnözőkhöz volt köthető, 21 százalékukat aktivista csoportok követték el, 20 százalékukat pedig munkavállalói mulasztás okozta. A megkérdezett társaságok 28 százalékának több mint egy hónapjába került felismerni egy komoly betörését. A szervezetek 39 százaléka pedig valószínűleg nem tudna kiszűrni egy fejlettebb kártevő programot.
- hangsúlyozta Zala Mihály, az EY információbiztonsággal foglalkozó vezetője.
- tette hozzá. A kutatás eredményei alapján a vállalatoknak az eddiginél is több fronton kell megóvnia a működését biztosító informatikai rendszereit, ennek ellenére a döntéshozók többsége a szokásos üzletmenethez kötődő védelmi feladatokra készül fel. Annak ellenére, hogy a megkérdezett társaságok döntő többsége (92%) rendelkezik kiberbiztonsági stratégiával, mindössze a vezetők ötöde bízik védelmi rendszereik hatékonyságában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml