Mélyen a zsebébe kell nyúlnia annak, aki nyaralót vásárolna az egykori zánkai MÁV-üdülő területén épülő luxusvillaparkban.
Akár 8-10 százalékkal is többet kell adni idén az építőanyagokért, ennek ellenére az ágazati szereplők 2018-ban is 30 százalékos forgalombővülésre számítanak - írja a Népszava.
Akár 8-10 százalékkal is többet kell adni idén a cserépért, csempéért, tégláért, cementért, mint tavaly, de drágul a habarcs, az ablak, a vakoló- és a burkolóanyag és a szállítás is a szakemberek előrejelzése szerint. Az alapanyagok drágulása mellett a bérterhek is növelték a gyártók költségeit. Ennek ellenére az ágazati szereplők 2018-ban is a tavalyi 30 százalékos forgalombővülésre számítanak.
- mondta el a lapnak Vidor Győző a Magyar Építőanyag és Építéstermék Szövetség elnöke.
Az új ingatlanok kedvező, 5 százalékos áfabesorolása továbbra is 2019 végéig érvényes, így érthető, ha a beruházók igyekeznek a határidő lejárta előtt befejezni a projekteket. A szakember szerint ha a kedvezményes áfakör meghosszabbításáról nem hangzik el egyértelmű szándéknyilatkozat, akkor az építőanyag-ipar lendülete is megtörhet, sőt időlegesen egyes építőanyagok esetében akár hiány is kialakulhat.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








