Ismét új műsorban lesz látható a TV2-höz átigazoló Szabó Zsófi, elárulta, kik lesznek a műsorvezető társai.
Díjat kell fizetni a TV2 és az RTL Klub műsoraiért, ezért a kábelszolgáltatók megemelik az előfizetési díjakat - írja a Világgazdaság.
A TV2 és az RTL Klub megállapodott a legtöbb kábelszolgáltatóval arról, mennyit fizessenek a műsoraik terjesztéséért. Egy idei kormányrendelet lehetővé tette egyes, korábban szabadon fogható és ingyenesen sugározható tévécsatornák (RTL Klub, TV2) számára, hogy 2016. július 1-jétől a műsorukért programdíjat szedjenek be a műsorszolgáltatóktól, és azok éltek is a lehetőséggel. A műsorterjesztők havi 150 forintos kedvezményes bevezető áron tudják továbbítani a TV2 műsorát. Ezzel a lehetőséggel a terjesztők nagy része élni is kívánt, akikkel pedig nem tudott megállapodni a társaság, azok alapvetően a 290 forintos listaáron továbbíthatják a TV2-t.
Hasonló elveket követett az RTL Klub is. A csatorna marketingosztálya azt közölte: a piac 98-99 százalékával megállapodott, és szeptemberben ki is állították az első számlákat. Ezek alapján tehát a két televízió együttesen legalább 300 forintot kap a kábelszolgáltatóktól.
Azt pontosan még nem tudni, mennyit szedhetnek be a tévés műsorkészítők a műsorterjesztőktől, így az sem világos, hogy a kábelszolgáltatók mennyit nyeltek le a költségekből, és mennyit hárítottak át a fogyasztóikra. Annyi azonban már látszik: szinte minden nagy szolgáltatónál körülbelül 300 forinttal emelkednek a tarifák.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Hatályon kívül helyezték Harvey Weinstein nemi erőszakos ítéletét
- A világ élvonalában a Richter – döntöttek az osztalékról
- Nagy Márton személyesen is tolmácsolta a kormány ultimátumát
- Női holttestet találtak az egyik szentesi utcán – leszúrhatták
- Három kínai űrhajós vette célba a Mennyei Palotát
- Megújul Horvátország légiereje