Nem Budapest az egyetlen olyan város, amelynek van elegáns, ámde drága sétálóutcája, ahol sikk vásárolni, s ahol a divatőrültek beszerezhetik legújabb kollekcióikat. A Fortune magazin összeállításából bárki megtudhatja, külföldi útjai során mely utcákat érdemes meglátogatnia!

Forrás: Fortune
A sorban London következik, ahol a legsikkesebb hely a Bond Street. A bérleti árak 1 444 757 forintnál járnak

Forrás: Fortune
Párizs, a fények fővárosa, s már önmagában a divat központja, mégis kiemelhető egy utca, amely kitűnik a többi közül, ez pedig az Avenue Montaigne, melynek páros számú oldala a figyelemre méltó, kezdve a 10-es szám alatt található Prada-val, egészen a 60-as szám alatt elhelyezkedő Gucci-ig. Itt egy üzlethelyiség

Forrás: Fortune
Moszkvában igencsak érdekes a Tverskaya utca, ahol a luxuscikkek piacát sokáig két rivális, a GUM és a TSUM uralta, mára azonban számos külföldi presztízs-márka megtalálható itt, így például az Escada, vagy az olasz Vicini. A bérleti díj az orosz főváros eme utcájában négyzetméterenként 839 973 forintot tesz ki.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








