San Francisco eddig is az Egyesült Államok egyik legkörnyezettudatosabb helye volt, most azonban minden eddigit felülmúló városkoncepció látott napvilágot - írja az ingatlanmagazin.com.
Hidrogénalapú öko-utópisztikus városterv
A History csatorna "Jövő városa" díját és a vele járó 10 ezer dollárt Liza Iwamoto és Craig Scott, a San Franciscoi IwamotoScott építészeti cég megalapítói zsebelhették be merész álmukkal. A város minden részét átfogó projekt neve "Hydro Net", és San Francisco különleges mikroklímájára és geológiai adottságaira alapul. Ha megvalósul, akkor a XXII. században a várost algafeldolgozó tornyok, geotermikus energiát generáló "gombák", és "ködfogó virágok" lepik el, melyek vízzé alakítják San Francisco híres ködét. A terv készítésénél figyelembe vették a globális felmelegedés hatásait és az alternatív energiaforrások használatát.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







