Még az idén hárommal bővülhet az OBI Magyarországon található áruházainak száma, így a hazánkban 1994-ben debütáló barkács-áruházlánc év végére nem kevesebb mint 21 egységben várhatja majd a vásárlókat - írja a Világgazdaság.
A cégvezetője, Reiter László szerint a magyar piac viszonylagos lefedettsége indokolja, hogy kisebb településeken is áruházakat nyissanak, így Sopronban, Nyíregyházán és Szekszárdon is.
A soproni áruház átlagos méretű, de a szokásosnál nagyobb kertészeti részleggel látták el, mert a tapasztalatok szerint egyre nagyobb az igény a kertészettel kapcsolatos termékek és a növények iránt.
Az OBI a jelenlegi 6 budapesti és 12 vidéki áruházában összesen 1500 dolgozóval 135 ezer négyzetméteres eladótérben várja a vásárlókat
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








