A részvénypiac forgalma 52,9 milliárd forint volt, a vezető részvények a Mol kivételével erősödtek az előző napi záráshoz képest.
Részben megbénult az MKB netbanki szolgáltatása, nem tudnak belépni azok az ügyfelek, akik rendelkeznek netbanki mobilalkalmazással. Utánajártunk, mit tehet, aki nem tudja megvárni, amíg helyreállítják a rendszert.
Az MKB átalakította a netbanki szolgáltatásának bejelentkezési és aláírási folyamatát, ami május 26-án lépett életbe, az átállás viszont nem lett zökkenőmentes. A problémát csak azok érzékelik, akik rendelkeznek mobilos netbanki alkalmazással, ők nem tudnak bejelentkezni a rendszerbe, mert nekik a megerősítő kód az applikáción keresztül érkezik, nem pedig sms-ben.
A hibát telefonos érdeklődésünkre megerősítette a bank ügyfélszolgálati munkatársa. Értesülésünk szerint a rendszer kommunikációs problémáját a mai nap folyamán kijavítják. Akik nem rendelkeznek mobilos NetBANKár alkalmazással, azok továbbra is zökkenőmentesen működik a netbanki rendszer.
Ha sürgős...
Ha valakinek azonnal be kell lépnie a netbanka, meg tudja kerülni az átmenetileg fenálló technikai problémát. Ehhez törölni kell a mobilos alkalmazást, így sms-ben érkezik majd a továbbiakban a megerősítő kód. Az applikáció törlése viszont nem egyszerűen annyit jelent, hogy a telefonról le kell törölni az appot, hanem a regisztrációt is töröltetni kell, ami telefonos ügyfélszolgálaton kereszütl lehetséges. Érdemes viszont mérlegelni, mert aki törli az alkalmazást, de később ismét szerené majd használni, annak újra végig kell majd járnia az applikáció regisztrációjával kapcsolatos procedúrát: jelszó-igénylés, beállítások, stb.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








