A CashTag stábja Pécsre utazott, hogy meglátogassa a 99 éves, aktívan tevékenykedő Sári nénit.
Bankok, szállodák, sőt, telekommunikációs cégek is mindinkább potenciális vásárlóként kezelik hazánkban is a nyugdíjasokat - írja a Világgazdaság.
Az elmúlt években több, kifejezetten az idősebb korosztálynak szóló internetes portál is indult, és a kisebb-nagyobb kiadók mellett legutóbb az egyik nagy kereskedelmi tévécsatorna is felfedezte őket mint potenciális vásárlóerőt és ezzel hirdetési bevételt. Az elektronikai gyártókban is mindinkább tudatosul, hogy az 50 feletti korosztály tagjai is használják az informatikai eszközöket és a világhálót. Több cég is hozzálátott olyan számítógépek, mobileszközök kifejlesztéséhez, amelyeket az informatikában kevésbé jártasak is képesek kezelni.
Szintén a közelmúltban jelentek meg azok a hirdetések, amelyekben egy cég 80 éves korig kínál Senior Hitel néven személyi kölcsönt. És bár ezzel kapcsolatban a Magyar Nemzeti Bank honlapján hívja fel a figyelmet arra, hogy a cég ilyen tevékenységre nem jogosult, az idősekre mint célcsoportra, ha más módon is, de a pénzintézetek is felfigyeltek már. A nyugdíjasoknak évente kifizetett évi több mint 3300 milliárd forint - a GDP majdnem 12 százaléka - olyan nagyságrendű összeg, amelynek ha csak egy része is átfolyhat egy bankon, azért már érdemes akár jelentős kedvezményeket is nyújtó számlacsomagokat kínálni.
A szállodák közül kifejezetten erre a korosztályra nem igen specializálódnak, bár - főként a gyógyhelyeken - vannak olyan idősbarát szállodák, amelyek könnyebben emészthető menüvel, kapaszkodóval felszerelt fürdőszobával várják a nyugdíjasokat - mondta Kovács István, a Magyar Szállodaszövetség főtitkára. Molnár Judit, az Utazási Irodák Szövetségének szóvivője pedig hozzátette: a senior utaztatás, amely sok országban már régóta jelen van, Magyarországon még csak mostanában kezd felfutni.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ököllel támadt az őt megbírságoló rendőrre
- Rafah ellen készül Izrael
- Az uniós értékek magyarországi helyzetéről fogadott el állásfoglalást az EP
- Fontos intézkedést vont vissza az NMHH szinte mindenhol
- Két hét alatt 12,5 kilósra nőtt a szegedi „csöppség” – videó
- Sikeres éve volt a MBH Jelzálogbanknak