Alig több mint másfél év alatt 143-ról 320 fölé emelkedett a TakarékPonthoz csatlakozott takarékszövetkezeti és bankfiókok száma. A tervek szerint az év végéig további 5-10 takarék csatlakozhat a hálózathoz, amelynek nyomán - négyszázat meghaladó fiókszámmal - a TakarékPont válhat a legkiterjedtebb bankhálózattá Magyarországon.
Az együttműködésben részt vevő takarékok az ország minden pontján egységes lakossági termékeket kínálnak azonos márkanév és logó alatt, ami erősebb versenypozíciót biztosíthat számukra azokon a nagyobb vidéki településeken is, ahol konkurens bankok is fiókot nyitottak.
Február 1-jétől az eddigi 14 résztvevő hitelintézethez a Sajóvölgye, a Savaria, a Szabolcs, a Felsőzsolca, a Gyöngyös-Mátra és a Rakamaz Takarék csatlakozik majd összesen 65 fiókkal. Az érintett fiókok a következő néhány hónap során vezetik be a TakarékPont termékkörét, illetve arculatát, így a 2008-ban létrejött együttműködés kezdetének májusi évfordulójára valamennyi kirendeltség megújítása befejeződik.

Az elmúlt év során nem csupán a TakarékPont-fiókok száma, hanem az egységes termékkör is folyamatosan bővült: folyószámlacsomagok és hiteltermékek mellett lakás-előtakarékossági, biztosítási és különféle befektetési termékek is helyet kaptak a standardizált kínálatban. Bár a résztvevő takarékszövetkezetek és bankok egymástól jogilag függetlenül működnek, a közös informatikai rendszer fejlesztésének nyomán ma már képesek egymás ügyfeleinek készpénzforgalmi kiszolgálására. Az idei tervek szerint az eddig a lakosságra fókuszáló együttműködés a mikro-, kis- és középvállalkozások számára is kínál majd egységes, újszerű termékeket.
Csicsáky Péter, a TakarékBank vezérigazgatója szerint jó esély van rá, hogy az együttműködés sikerét látva egyre több takarékszövetkezet jelzi csatlakozási szándékát a TakarékPonthoz, vagyis reális az esélye annak, hogy az év végére a TakarékPont válik az ország legnagyobb bankfiók-hálózatává. (A legnagyobb hálózattal hazánkban jelenleg az OTP Bank rendelkezik, a honlap adatai szerint 402 fiókkal - a szerk.)

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


