A CIB Bank 2008. december 8-án három új számlatípussal jelent meg a piacon. A non-profit tevékenységet folytató szervezetek a működésükhöz illeszkedő két új számlacsomag - a CIB Non-profit Classic és a CIB Non-profit Plusz Számla - közül választhatnak, míg a társasházak és a lakásszövetkezetek a CIB Társasházi Számlát vehetik igénybe.
A CIB Non-profit számlákat közhasznú társaságok, egyesületek, kamarák, alapítványok, és egyházak választhatják. A CIB Non-profit Classic Számlát elsősorban a kevés tranzakciót végző, adománygyűjtő, míg a CIB Non-profit Plusz Számlát a sok havi tranzakciót kezdeményező, tevékenységüket jellemzően a meglévő vagyonuk kamataiból fedező közhasznú szervezetek számára alakította ki a bank. A CIB Társasházi Számlát társasházak, illetve lakásszövetkezetek részére ajánlja a hitelintézet, annak érdekében, hogy pénzügyeiket testhezállóbb feltételek mellett intézhessék.
Mindhárom számlaterméket magas látra szóló kamat, alacsony számlavezetési díj és ingyenes forint-, illetve deviza-befizetési és -jóváírási megbízások, rugalmas elektronikus szolgáltatások és befektetési lehetőségek jellemzik. A CIB Non-profit Számlákhoz ezen kívül az első évben - az esetleges készpénzes tranzakciók megkönnyítésére - CIB Kompakt Kártya is kapcsolódik, amelynek első éves díját elengedi a bank. A három új számlatípusról honlapunkon és bankfiókjainkban is részletes információ található: http://www.cib.hu/services/nonprofit/index
A CIB elkötelezett a felelős és fenntartható működés folytatása mellett, amely nem lenne lehetséges érintettjei igényeinek figyelembevétele nélkül. Új számlatípusait is ezen értékek mentén alakította ki. A hitelintézet társadalmi felelősségvállalási programjának kiemelt részét képezi a civil társadalommal és a helyi közösségekkel való együttműködés. A civil szféra támogatásának - a bank elsődleges profilja alapján - a termékfejlesztésben is testet kell öltenie: pénzügyi szolgáltatóként, új termékek kialakításával a bank aktívan hozzá kíván járulni közösségi kezdeményezések és célok megvalósulásához.
A CIB mindazon kezdeményezéséről és teljesítményéről, amelyet a társadalmi fenntarthatóság érdekében az elmúlt években tett, a honlapján (www.cib.hu) is megtalálható Fenntarthatósági jelentéseiben részletesen beszámol.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


