A CIB Bank 2008. december 8-án három új számlatípussal jelent meg a piacon. A non-profit tevékenységet folytató szervezetek a működésükhöz illeszkedő két új számlacsomag - a CIB Non-profit Classic és a CIB Non-profit Plusz Számla - közül választhatnak, míg a társasházak és a lakásszövetkezetek a CIB Társasházi Számlát vehetik igénybe.
A CIB Non-profit számlákat közhasznú társaságok, egyesületek, kamarák, alapítványok, és egyházak választhatják. A CIB Non-profit Classic Számlát elsősorban a kevés tranzakciót végző, adománygyűjtő, míg a CIB Non-profit Plusz Számlát a sok havi tranzakciót kezdeményező, tevékenységüket jellemzően a meglévő vagyonuk kamataiból fedező közhasznú szervezetek számára alakította ki a bank. A CIB Társasházi Számlát társasházak, illetve lakásszövetkezetek részére ajánlja a hitelintézet, annak érdekében, hogy pénzügyeiket testhezállóbb feltételek mellett intézhessék.
Mindhárom számlaterméket magas látra szóló kamat, alacsony számlavezetési díj és ingyenes forint-, illetve deviza-befizetési és -jóváírási megbízások, rugalmas elektronikus szolgáltatások és befektetési lehetőségek jellemzik. A CIB Non-profit Számlákhoz ezen kívül az első évben - az esetleges készpénzes tranzakciók megkönnyítésére - CIB Kompakt Kártya is kapcsolódik, amelynek első éves díját elengedi a bank. A három új számlatípusról honlapunkon és bankfiókjainkban is részletes információ található: http://www.cib.hu/services/nonprofit/index
A CIB elkötelezett a felelős és fenntartható működés folytatása mellett, amely nem lenne lehetséges érintettjei igényeinek figyelembevétele nélkül. Új számlatípusait is ezen értékek mentén alakította ki. A hitelintézet társadalmi felelősségvállalási programjának kiemelt részét képezi a civil társadalommal és a helyi közösségekkel való együttműködés. A civil szféra támogatásának - a bank elsődleges profilja alapján - a termékfejlesztésben is testet kell öltenie: pénzügyi szolgáltatóként, új termékek kialakításával a bank aktívan hozzá kíván járulni közösségi kezdeményezések és célok megvalósulásához.
A CIB mindazon kezdeményezéséről és teljesítményéről, amelyet a társadalmi fenntarthatóság érdekében az elmúlt években tett, a honlapján (www.cib.hu) is megtalálható Fenntarthatósági jelentéseiben részletesen beszámol.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








