Végre eljött a nyár és annak ellenére, hogy mindenki csak a magas üzemanyagárakról beszél vásárlók tömege képes órákat vezetni, vagy akár repülőgépre szállni, hogy meglátogassa egy vásárlás erejéig a világ legjobb outlet üzleteit. A Forbes magazin összeállította a tíz legjobb üzlet listáját, nézzük merre érdemes elindulni.
Az amerikai alapítású outlet üzletek 16,5 milliárd dollárt (2475 milliárd forintot) forgalmaztak 2007-ben, a piaci várakozások alapján idén az összesített forgalom elérheti a 17 milliárd dollárt (2550 milliárd forintot) is. Hogy mi teszi vonzóvá az üzleteket, arra többféle választ is találunk. Ezek a kereskedések magas minőségű termékeket árusítanak hihetetlen árleszállítások mellett és a világmárkák közül szinte mindegyiket megtalálhatja a vevő.
A híres divatházak a korábbi szezonból megmaradt ruházati termékeiket 50-70 %-os kedvezménnyel kínálják a vásárlóknak. Az outlet centerekben az emberek észre sem veszik az idő rohanását, a boltokban könnyedén elrepülhet két-három óra, mire körbejárnak mindent. A fejlesztők próbálják úgy megválasztani a központok helyszíneit, hogy azok egyaránt könnyen megközelíthetőek legyenek a helyiek és a külföldről érkezők számára is.
A lista második helyén végzett outlet vezetője arról számolt be, hogy sokan 3-4 üres bőrönddel érkeznek meg a közeli repülőtérre, majd beszállnak egy taxiba és csak annyit mondanak, hogy "Woodbury". Az üzletekben nagy számban fordulnak meg külföldiek, főleg Ázsiából érkeznek koreai és japán vásárlók.

-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








