Elemzők szerint a mobiltelefonnal történő fizetések száma megötszöröződhet 2013-ig. A kiadások oroszlánrészét a szórakozásra és a közlekedésre szánt összegek teszik majd ki. A Juniper Research elemzői az amerikai, a nyugat-európai és a japán fizetési szokásokat vizsgálták.
A közelmúltban közzétett jelentésük szerint a következő öt évben világszerte akár 300 milliárd dollárt költhetünk digitális szolgáltatásokra, letöltésekre, belépőjegyekre, közlekedésre vásárlásra és játékokra. A mobil fizetési szolgáltatások bevezetését egy hirtelen jött forradalmi jelentőségű lehetőségnek tartják. A kereskedőknek is fel kell készülni a gyors váltásra, ha nem szeretnének lemaradni.
Az észak-amerikai és a nyugat-európai cégek többsége még csak most fedezi fel a mobil- és az internetes értékesítési csatornákban rejlő lehetőségeket. A kereskedők az új módszerek hatásvizsgálatain dolgoznak és az elektronikus értékesítés szabályait tanulmányozzák. Aki időben el tudja indítani az új szolgáltatást, az jelentős üzleti előnyre tehet szert a versenytársakhoz képest.
Az elektronikus értékesítés iránt egyre nagyobb a vásárlói bizalom, mert a felhasználók időről-időre jártasabbak az informatikai eszközök használatában és gyakrabban vásárolnak az interneten keresztül. A jelentés becslései szerint a mobil tranzakciókon belül a vásárlások öt év múlva 40 %-os súllyal fognak bírni. Amíg jelenleg az európaiak inkább sms-ben fizetnek, az amerikaiak és a japánok már nagyobb számban használják a mobil internetet.
Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








