Idén több új márka megjelenésére is számítani lehet a Váci utcában, ugyanis a Zara üzletláncot működtető Inditex más márkáit is bevezeti a magyar piacra - írja a Világgazdaság.
Novemberben az ING Ingatlanfejlesztő Kft épületében nyílik meg a Pull&Bear üzlete, de emellett a Breshka és a Stradivarius is őszre tervezi a megnyitót. A Vörösmarty tér mellett az Aréna Plázában is megtalálhatóak lesznek az új márkák. Ezeken kívül a fehérneműket és alsóruházatot gyártó Oysho is versenybe száll a magyar piacon.
A Pull&Bear az Inditex harmadik legnagyobb üzlethálózatot működtető vállalata, 2006-ban 519 millió eurós árbevételt produkált. A Breshka célközönsége elsősorban a tizenéves korosztály, a Stradivarius viszont inkább az elegánsabb, Zarához hasonló kollekciókat fogja árusítani. 2006-ban a két cég 798, illetve 428 millió eurós árbevételt produkáltak. Az Oysho 2006-ban produkált 165 milliós árbevételének nagy részét a fiatal vásárlók adták.
Az új márkák bevezetését őszre, vagyis a karácsony előtti hajtásra tervezik, ami egyesek számára azért volt meglepő, mert a konkurens H&M és a New Yorker is novemberben nyitja meg legnagyobb magyarországi üzletét az ING épületében, így nagy versenyre lehet számítani.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az oroszoknak még több harci robot kell
- Sakkvilágcsúcsot döntött egy nigériai játékos - videó
- Kínai Nagydíj: Verstappené a Red Bull 100. pole pozíciója
- Támadás ért egy iraki katonai bázist - Izraelt gyanítják az akció mögött
- Újabb veszélyes fegyverkísérleteket hajtott végre Észak-Korea
- Sikeres küldetés után tér haza a német flotta legjobb hadihajója - videó