A biztosítási piacnak évről évre egyre meghatározóbb szereplői az alkuszok, az általuk közvetített szerződések darabszáma és állománydíja folyamatosan nő. A Generali-Providencia Zrt.-vel kapcsolatban álló több, mint 340 aktív alkusz és többes ügynök által közvetített szerződések állománydíj-változása 2005-ben meghaladta a 2 milliárd forintot. Ezzel a teljesítménnyel a Generali alkuszi közvetítésű állománya a teljes állományon belül jelentős részt képviselt 2005. végén. Különösen érvényes ez a gépjármű-biztosításokra.
Az "Év Alkusza" fődíjat - és vele egy VIP meghívást a Generali Open férfi teniszviadalra, az ausztriai Kitzbühelbe, két fő részére - a legnagyobb növekedést elérő biztosítási bróker, a DaimlerChrysler Services Kft. kapta. A Generali személy-, vagyon-, és gépjármű-biztosítási termékek esetében 28 további partner 2005. évi teljesítményét ismerte el.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








