Az amerikai igazságügyi minisztérium nyilvánosságra hozta a Jeffrey Epstein-ügy több százezer oldalnyi iratát.
Biztos jövedelem, életpálya, stabilitás, hivatás - ezekkel a hívószavakkal és mosolygós, egyenruhás fiatalokkal próbálja vonzóvá tenni a börtönőri munkát a büntetés-végrehajtás. Úgy tűnik, sikerrel, mert a 2500 állásra a legutóbbi információk szerint eddig 3600-an jelentkeztek.
Az utcán sétálva a hirdető oszlopokon már nem csak koncertplakátokat, új könyveket, de álláshirdetést is találhatsz. Korábban a Lidl is az utcán keresett munkatársakat, most pedig a büntetés-végrehajtás (bv.) kezdett plakátkampányba.
Az intézmény férőhely-bővítési programjával a börtönök zsúfoltságát szeretnék csökkenteni - olvasható a bv. honlapján. Új börtönt építenek Békésen, Csengeren, Hevesen, Kemecsén, Komádiban, Komlón, Kunmadarason és Ózdon, ez összesen hatezer plusz férőhelyet jelent. Az új intézetekbe pedig munkavállalók is kellenek.

Várhatóan 2500 új munkahelyet hoznak létre, szükség lesz például felügyelőkre, tisztekre, szakápolókra, de adminisztratív dolgozókra is. Többségében viszont hivatásos állománytagokat (börtönőröket) toboroznak.
Utóbbi munkakörhöz a legfontosabb feltételek, amelyeknek minden jelentkezőnek meg kell felelnie:
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
- magyar állampolgárság és állandó belföldi lakhely
- betöltött 18. életév
- érettségi, tiszti beosztásra jelentkezőknél felsőfokú végzettség
- büntetlen előélet
- egészségi, pszichikai és fizikai alkalmasság.
Az ígéretek szerint kiemelt juttatásra számíthatnak a dolgozók, a tiszthelyettesek kezdő fizetés havi bruttó 220 ezer forint lesz, a tiszteknek pedig 330 ezer üti a markát legalább. Erre rájön még évente 200 ezer forint cafeteria, ruházati és lakhatási költségtérítés, kedvezményes üdülés, és akár még szociális támogatás is.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








