Szerzetesenként havi mintegy 400 ezer forintnyi költséget spórolnak meg a bakonybéli bencések külsős, piaci szereplők igénybe vétele helyett.
Tanulni kell, tanulni lehet, tanulni érdemes. Oké, köszi, de hol? Hogyan? Mit? Meddig? És merre tovább utána? Érdemes bezsebelni minél több diplomát, minél több nyelvvizsgát? A Z generációhoz szóló Gen Z Fest 2024-en a legfiatalabbakat gyötrő legaktuálisabb kérdéseket vitatták meg a szakértők, melyekkel remélhetőleg segítenek oldani a szorongást és a pánikot, megszüntetni és bemutatni, hogy nincs jó és rossz döntés, hisz ahány ember, annyiféle lehetőség. Wossala Rozina nyitóelőadásában a Z generáció lehetőségeiről beszélt.
Tekints a jövőbe! – címmel tartotta meg a nyitóelőadást Wossala Rozina, vendéglátós, médiaszemélyiség a Gen Z Fest 2024 konferencián. Rozina mindkét szülője elképesztő karriert épített a 90-es években, éppen ezért neki az volt a célja, hogy felülmúlja a szüleit. Ez sikerült, de ideje korán ki is égett: sem a vendéglátásban, sem a médiában nem találta meg azt, amit keresett. Feltette magának a kérdést ezen a ponton, hogy ki is ő, mi a legbelsőbb motivációja. Komoly önismereti munka kellett hozzá, hogy megtalálja, mi az, ami igazán boldoggá teszi.
Rozina úgy látja, a Z generáció már horizontális forrásból inspirálódik, nem pedig vertikálisból, mint az X vagy az Y generáció, éppen ezért ők már nem fognak kiégni, olyan mértékben, mint a szüleik.
Ők lesznek az első wellbeing-generáció.
A Z-ben és az alfában óriási potenciál van, de elképesztő veszélyekkel kell szembenézniük. Mivel óriási méretű információáradattal kell megküzdeniük, melyből kikeveredni csak nagyon mély és komoly kérdések megválaszolásával lehet.

Wossala Rozina szerint a Z generáció képes arra, hogy feltegye magának az igazán fontos kérdéseket, egy magasztosabb cél érdekében a pénz mögé látni, és megtalálni, mi az a küldetés, amire az életét fel tudja tenni. Megvan ehhez a szabadságuk.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Bármit elérhet ez a generáció, ha tudja, hogy mit akar, ha megvan a cél.
Az Y-oknak nem volt lehetősége elindulni, hiszen olyan csomagot kaptak, melyben predesztinálva volt az út. A Z-k ezzel ellentétben szabadok.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








