Ezek a magyar fiatalok kedvenc webshopjai: rengetegen már csak itt intézik a bevásárlást
A Z-generáció az e-kereskedelem motorja Magyarországon.
A Z-generáció az e-kereskedelem motorja Magyarországon.
A 15 és 40 év közöttiek közel száz százaléka netezik, azonban a 75 év felettiek közül kevesen.
Meggondolatlanság, impulzív döntések, elmaradt jövőtervezés – vajon igazak az Y-generációval szemben megfogalmazott kritikák?
Minél nagyobb egy cég, annál korosabb a cégvezető?
A vállalatok ma már egyre nagyobb kihívásokkal találják szembe magukat, ha a szakképzett munkaerő megtalálásáról van szó. Több kutatásból is kiderül, hogy a munkaerőpiac legnagyobb része Z és Y generációs fiatalokból áll, előbbiek - az 1995 és 2010 között születettek - pedig 2025-re a globális munkaerő 75 százalékát teszik majd ki. A fiatal munkavállalóknak pedig újszerű igényeik vannak a munkahelyi légkörrel és folyamatokkal kapcsolatban. Szakmai kihívásokra, felelősségteljes munkára vágynak, és azonnali eredményeket akarnak, hiszen a digitalizáció korában nincs idő kivárni a ranglétra kijárását. Ezért ma már elengedhetetlen, hogy a cégek generációkra szabott üzenetekkel toborozzanak potenciális munkavállalókat, és meg tudják szólítani az ambiciózus, szakképzett tehetségeket, akiknek testre szabott fejlődési lehetőségeket kínálnak.
A Z és az Y generáció számára a Facebook a munkaerőpiaci iránytű. Messze a közösségi média az a felület, amelyen keresztül a Z és az Y generáció tagjai a legtöbb információt kaphatják az álláskereséssel és a munka világával kapcsolatban.A leggyakoribb témák között szerepelt a fiatalok munkakeresése kapcsán a kapunyitási pánik, a pályakezdéssel kapcsolatos bizonytalanság, valamint a lakhatás és a hosszú távú megélhetés kérdései is.
Küzdelmekkel teli időskor vár azokra, akik nem készülnek fel időben.
Egyértelműnek látszik, hogy az "Y" generáció évei következnek az üzleti életben is.
Mi a baj a mai fiatalokkal? Valóban képtelenek felelősségteljes munkát vállalni? Ennyi volt? A Z generációval kihal az emberiség?
Az Y-osok 71 százaléka takarít meg havi szinten valamekkora összeget.
Nincs egyetértés a fiatalok és az idősebbek között.
A pénz nem minden, legalábbis ami a tehetségek megtalálását illeti. Ahhoz ugyanis, hogy egy vállalatra vonzó munkahelyként gondoljanak a fiatalok, nem feltétlenül a magas bérezés, hanem sokkal inkább az aktív közösségi média jelenlét és a munkavállalók fejlődési lehetőségeinek támogatása lehet a megoldás.
Átláthatóvá válik a biztosítási ügynökök és értékesítők javadalmazása.
Ébrenlétük zömét valamilyen digitális tartalomfogyasztással töltik.
Durván átrendezőik a munkaerőpiac.
Ez mind eltűnhet a boltok polcairól?
Valójában mire várnak a fiatalok?
Egy álláshirdetés, ami tízezrekhez jutott el.
Nem a cég a szexi, hanem a pozíció.
Magyarországon a 18-36 éves korosztály 44 százaléka még a szülőkkel él.