Idén az ingatlanpiacot a főváros és a vidék közötti különbségek növekedése, valamint az Otthon Start Program hatására erősen átalakuló vevői és eladói motivációk jellemezték.
27 olyan BKV-alkalmazott van, akinek a havi alapbére egymillió forint felett van, további 11 dolgozónak alig valamivel alatta - tudta meg a Népszabadság. További 25 fő 700 ezernél többet keres havonta.
A legnagyobb jövedelme Bolla Tibor vezérigazgatónak van, az ő havi bére 1,8 millió forint. Három helyettese - Bátora László, Takács Péter és Szedlmajer László - alig valamivel kevesebbet, havi 1,45 milliót keres. Az igazgatói illetmény 1,1 millió forint, a főosztályvezetői fizetés jellemzően egymilliót meghaladó, míg a főmérnököké 900 ezer forint feletti.
A fizetés mellé, ahogy a fővárosi önkormányzat cégeinél szokás, 10-40 százalékos célprémium járt eddig. Ez a legutóbbi közgyűlési döntés értelmében jutalomként osztható. Öt embernek évente teljes körű szűrővizsgálat jár, míg huszonegyen gépkocsit kapnak a munkavégzéshez.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







