2009-hez hasonlóan idén is a turizmus-vendéglátás a legnépszerűbb felsőoktatási alapszak, míg a mesterképzések közül a tanári szakokra jelentkeztek a legtöbben - mondta az InfoRádiónak Nagy Gabriella, az Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. kommunikációs folyamatmenedzsere.
Az idei jelentkezők körében a turizmus-vendéglátás, a gazdálkodási és menedzsment, valamint a jogász szakok a legnépszerűbbek.
Nagy Gabriella hozzátette: az első tízben szerepel még a mérnök informatikus és a pénzügy és számvitel, aztán a gépészmérnöki, nemzetközi gazdálkodás, kommunikáció és médiatudomány, általános orvos, majd a kereskedelem és marketing szak.
A mesterszakok esetében a tanár szak magasan vezet több mint háromszor annyi jelentkezővel, mint a második helyen lévő nemzetközi tanulmányok. A harmadik helyen alig lemaradva a kommunikáció és médiatudomány áll, majd a vezetés és szervezés, pszichológia, pénzügy, geográfus, fordító és tolmács, biológus, valamint a marketing szakok kerültek fel a mesterképzések legnépszerűbb tízes listájára.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








